Yükleniyor..

Buff Facecover iPhone 6 - 6S

RESİMLERİ TAM EKRAN GÖRÜNTÜLE
89,9079,90KDV Dahil

Yeni Teknoloji - Cihazınızın Tüm Noktalarında Üstün Koruma

Ürün Kodu : 8809349078884
Marka: BUFF

ADET :
HEMEN AL SEPETE EKLE
Dikkat: Ürün tüm şeffaf aksesuarlarda olduğu gibi toz ve iz tutmaktadır ! Bu duruma hassasiyetiniz varsa satın almayınız !
*Ekran koruyucu film ile birlikte kullanmayınız!

Paket İçeriği:
1 x FACECOVER 
1 x Arka  Yüz İçin Ekran Koruyucu
1 x Temizlik Bezi
*3D Touch Desteklemektedir.

Yorumlar (31)

  • Arkadaşlar ürünü alırken yorumlara baktım toz alıyor vs yazılmış bugün elime ulaştı gayet kibar duruyor çok başarılı bence almanızı tavsiye ediyorum 6s e taktım gayet güzel oturdu bilginize!!

  • Kütfen ı phone 5 5s ve se için de aynı ürünü cıkartın

  • 3 aydır kullaniyorum yaklasik olarak saglikli bir yorum yapmak icin bekledim. Kilifin kotu ozelliklerinden basliycam oncelikle yogun kullanim,ortamda maruz kalinan sigara dumani,ellerin her zaman temiz olmamasi sebebiyle sarariyor kilif, arada bir icini acip temizlemeniz gerek cunku cok toz kapiyor. İyi ozelliklerine gelecek olursa telefonu 360 derece koruyor ve en az 9-10 kere sert dusmesine ragmen hicbir sorunu yok. Ben kesinlikle tavsiye ediyorum. Umarim faydali olmustur iyi alisverisler

  • Facecover'ı birkaç aydır kullanıyorum, yan tuşlara erişim açısından birçok benzer kılıfa göre iyi. Biraz toz giriyor fakat cihazı koruyor.

  • Evettt asagida yorumum var okuyanlar gorur yaklasik 5 aydir bu urunu kullaniyorum. Arkadaslar kilif acayip sarardi beyaz olan iphone sari oldu. Dokunmatik normali kadar keyif vermiyor. Acayip bir toz tutma ozelligi var herseye ragmen koruma gercekten iyi kac kere yere dusurdum hem de bayagi yuksekten bana misin demedi yani gercekten yapmislar be abi dedim fakkaatt temizlik konusunda titiz olanlar dokunmatigin keyfini almak istiyorum diyenler abi bnm icin onemli olan gorunus ve ince olmasi diyen varsa almayin. Ama bu urun cidden koruyor

  • Dün öğlen saatlerinde sipariş verdim bugün elime ulaştı, ürün gayet güzel 3d touch gibi özelliklerde herhangi bir sıkıntı yok. Tavsiye ederim.

  • Siparişim hızlı geldi. Biraz önce elime ulaştı. Dokunmatik biraz hassaslığını yitirdi sanki. Küçük şiddetli dokunuşları algılamıyor. Kutusunun kenarı ezilmişti kargoya biraz daha özenli muhafaza edilip verilmeli. İlk deneyimim olmasına rağmen takarken zorlanmadım. Üst yüzeyi plastiği andırıyor herhangi bir yerden alınan kaplar gibi ama araştırdığım kadarıyla koruyuculuğu iyi. Umarım pişman olmam. Deneyimlerimi ilerde de belirtirim.

  • Yazın başından beri facecover kullanıyorum. İlk başta şeffaf olan facecover zamanla sarardı. Ayrıca pislik barındırma yönüyle piyasadaki kılıflar gibi ama güvenlik konusuna 1 numara. Telefona kıyıp demir küllükle ekrana vurdum hiç birşey olmadı. Bi keresinde de mermerin köşesine ekranı vurdum yine hiç birşey olmadı. Ayrıca telefonu 2 kez düşürdüm ancak herhangi bir çizilme çatlama kırılma hiç bişey olmadı. Güvenlik konusunda 10/10 ancak duruşu ve güzelliği bakımından çok iyi değil. Birazcık kaba duruyor ve yukarıda da belirttiğim gibi kir ve parmak izi tutuyor. Bir kaç haftada bir ekran temizleme bezi ve spreyi ile temizlik yapmak zorunda kalıyorum. Birçok kişi kararsız kalmış film mi yoksa facecover mı diye umarım yardımcı olabilmişimdir.

  • Uygulamasi kolay iccik kaba duruyor ama o kadar para veriyorsunuz korusun be abi. Arka kapak 6 s icin tam buyuklugu saglamiyor ama hic yoktan iyi parmak izini biraz fazla barindiryor kendileri. Bu mu koruyacaksiniz diyorsunuz ilk aldiginizda bakalim hakikaten koruyacak mi :) guzel birseye benziyor hakkaten tam koruma sagliyor

  • Kilifi aldim ama bildginiz plastik nasil darbeleri emecek anlamadim kullanalim bakalim ne olacak

Yorum Yap

Yorum Yap

İşlemin sonucunu giriniz.